Download aplikasi, lirik lagu, game, flash and etc.

IPPO HAFIZ - KEKAL BAHAGIA [OST Cinta Si Wedding Planner]

Iklan
IPPO HAFIZ - KEKAL BAHAGIA [OST Cinta Si Wedding Planner] - Hallo sahabat Hanungku, Pada postingan saya kali ini yang berjudul IPPO HAFIZ - KEKAL BAHAGIA [OST Cinta Si Wedding Planner], semua telah saya tulis dibawah untuk kepuasan pembaca blog ini. Mudah-mudahan isi postingan dapat anda pahami dan semoga disukai ya.

IPPO HAFIZ - KEKAL BAHAGIA [OST Cinta Si Wedding Planner].  Salam semua, kali ini kami kongsikan lagu lagu tema cinta si wedding planner . Drama terbaru adaptasi novel Cinta Si Wedding Planner nukilan Dhiyana diangkat ke skrin TV menerusi slot Akasia TV3. Dibintangi oleh Mira Filzah dan Adi Putra. Drama ini akan tayangkan di TV3, Siaran : Mulai 30 Disember 2015 (Isnin-Khamis, 6.58 petang) dengan Jumlah Episod: 28

lagu ost cinta si wedding palnner


Terdapat dua lagu ost cinta si wedding planner iaitu dedangan Ippo Hafiz dengan judul Kekal Bahagia dan Hyper Act dengan lagu Takkan Pergi.  Lagu ini merupakan lagu cinta si Wedding planner. Jom kita lihat lirik dan lagu Kekal Bahagia dendangan Ippo Hafiz.

IPPO HAFIZ - KEKAL BAHAGIA

Tajuk : Kekal Bahagia
Artis : Ippo Hafiz
OST : Cinta Si Wedding Planner

Lirik Lagu Kekal Bahagia - Ippo Hafiz
Ku telah melupakan dirinya
Ku telah benar-benar melepaskan
Kini aku hanya ada kamu
Mengertilah cintaku

Kuatkanlah untuk bersamaku
Teguhkan hatimu menemani aku
Menjalani waktu-waktu hidupmu
Aku kan selalu ada denganmu

Memang benar aku mencintaimu
Memang benar rasa menyayangimu
Setulusnya rasa hati ini
Hanyalah padamu

Ku harapkan engkau
Yang terakhir
Dalam hidup ini
Setia bersamamu
Hingga hujung waktu ku
Kekal bahagia selamanya

Memang benar aku mencintaimu
Memang benar rasa menyayangimu
Setulusnya rasa hati ini
Hanyalah padamu

Ku harapkan engkau
Yang terakhir
Dalam hidup ini
Setia bersamamu
Hingga hujung waktu ku [2x]
Kekal bahagia selamanya [2x]
Bahagia






Oke, Demikian postingan mengenai IPPO HAFIZ - KEKAL BAHAGIA [OST Cinta Si Wedding Planner] salam sukses untuk kita semua.

IPPO HAFIZ - KEKAL BAHAGIA [OST Cinta Si Wedding Planner]
Iklan

- Berkomentarlah yang bijak
- Mohon untuk tidak spam
- Mohon untuk tidak menaruh link promosi

Back To Top